Cresteri salariale in sistemul bugetar


Gasiti aici O.G. nr. 10/2008 publicata in M. of. nr. 79/2008: Ordonanta Guvernului nr. 10/2008 privind cresterile salariale in sectorul bugetar

ATENTIE: Actul normativ este in format pdf. si este mare (12 MG) astfel incat va recomand click dreapta si „save as”. Verificati daca aveti instalat programul: adobe reader.

17 răspunsuri

  1. DORESC SA CITESC ACEASTA LEGE

  2. „Gasiti aici O.G. nr. 10/2008 publicata in M. of. nr. 79/2008: Ordonanta Guvernului nr. 10/2008 ”
    UNDE SE GASESTE ACEASTA ORDONANTA DEOARECE PE ACEST SITE NU SE POATE CITI ?

  3. Pentru ca actul normativ este mare, fie incercati de mai multe ori sa deschideti, fie faceti dubli click, fie il salvati cu „save as” sau „save target as”

  4. Buna seara!Nu reusesc sa deschid ordonanta 10/2008.Puteti sa mi-o trimite-ti la adresa mea de mail?Va multumesc…

  5. cu mare placere vi l-as trimite insa documentul are 12 MG iar pe yahoo limita este de 10 MG. INcerc sa transform documentul intr-un format mai mic, pana atunci fie mai insistati, fie incercat sa salvati in calculatorul Dvs.

  6. Documentul are 112 pagini in format pdf.

  7. Unde as putea gasi anexele la Ordonanta Guvernului nr. 9 cu cresterile salariale pe 2008 ale functionarilor publici

  8. Puteti gasi OG nr. 9/2008 tot pe acest blog. Succes!

  9. va rog trimiteti-mi og 10 /2008, urgent
    multumesc

  10. problema este ca aveti adresa pe yahoo si nu accepta mai mult de 10 MB, iar actul normativ are 12 MB

  11. randamentul muncii creşte sau rămâne stagnant?

    productivitatea muncii în românia? inflaţia?

  12. Va rog mult sa-mi trimiteti OG 10/2008.
    Multumesc

  13. […] comentariile la un alt blog remarcau la randul lor,  cu productivitatea muncii cum ramane? Pentru mine este inspaimantator sa […]

  14. Sunt disperat. Sunt sef svsu in cadrul unei primari unde sunt destul de apreciat de conducere dar secretarul m-a incadrat pe post de pompier iar salarizarea este foarte mica. majoritattea colegilor au salarii duble si chiar mai mult Cind am dat examen pe post sau cerut calificari, eventual studii superioare.. Acum sunt in anul II administratie publica si ma gindesc cu groaza ca voi face facultatea fara rost. si nu am sa fiu incadrat cu studii superioare. va rog sa ma ajutati sa pot dovedii ca incadrarea ce mi sa facut nu e corecta. Va multumesc

    • Si eu sunt in aceeasi situatie(sef SVSU incadrat cu studii medii,cu un salariu de 560 RON). Am terminat facultatea de marketing dar in continuare sunt incadrat tot la studii medii pt. ca mi s-a zis ca nu am terminat facultatea in domeniul situatiilor de urgenta. Ce as putea face?

      • Raspund lui Liviu:
        Du-te si-i intraba care e facultatea in domeniul S.U. si unde se afla?
        Abereaza sau delireaza cu totii. In Romania nu sant institutii pe domeniul S.U. ci doar cursuri de calificare sau specializare si atestare. Ce facultati viseaza ai din primarii?
        Sunt tot sef SVSU si ma comfrunt cu aceleasi probleme. Drept urmare am infiintat un sindicat al personalului angajat din SVSU/SPSU la care va invitam sa aderati.
        Ma puteti contacta pe adresa : aaxine@yahoo.com

    • Buna ziua.Spuneti-mi si mie,unde se incadreaza Seful SVSU in noua grila de salarizare, de ce unii colegi sunt FP altii pers.contractual, la ce sporuri avem dreptul, avand in vedere specificul meseriei, de ce unora le sunt necesare studii medii iar altora studii sup.Cum pot schimba incadrarea din Sef SVSU(st.medii) in inspector de prot.civ.(st.sup).Va multumesc.

Lasă un răspuns

